МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Во германската Влада нема дилеми околу ЕУ перспективите на Македонија, Албанија отпаѓ..
Влатко Ѓорчев: Ова последната година од владеењето на Заев, ќе има пржинска влада
Движење БЕСА: Заев ветуваше живот за сите, а во западниот дел има нула нови вработува..
Трамп, Путин и Кралицата Елизабета му испратија честитки на Пендаровски
Авто
Audi со нов прототип на водородни горивни ќелии

Audi со нов прототип на водородни горивни ќелии

сабота, 04 мај 2019, 11:22ч.   |   L.E.

Германската компанија го прифати модерниот тренд на електрификација, при што активно работи на проширување на електричната гама со новите e-Tron Crossover, e-Tron Sportback и e-Tron GT. И покрај фокусот на електрификацијата, компанијата не се откажала од технологијата на водородните горивни ќелии.

Поминаа неколку години откако Audi го претстави концепт за горивни ќелии, а кон крајот на годинава се очекува да биде претставен и прототипот на шестата генерација на горивни ќелии. Според публикацијата, обновениот фокус на водородните системи е резултат на растечката загриженост во врска со снабдувањето на суровини потребни за производство на батериските пакувања. Прашањата веќе се појавуваат и тие најверојатно ќе станат потешки бидејќи електричните возила почнуваат да го преплавуваат пазарот.

За борба против ова, Audi ќе стане водечка група на Volkswagen за технологијата на водородните горивни ќелии. “Ќе го зголемиме приоритетот во поглед на водородните горивни ќелии, ќе инвестираме повеќе пари, повеќе капацитет на луѓето и поголема самодоверба”, објасни претседателот на Audi, Брам Шот.

Како дел од овој труд, Audi може да стави возило со горивни ќелии во ограничено производство. Моделот може да се произведе во Некарсулм, Германија и да биде понуден на потрошувачите преку специјална лизинг програма. Може да пристигне до 2021 година и да ја користи технологијата на горивни ќелии од Hyundai, благодарение на договорот потпишан минатото лето. Понатаму, би можеле да очекуваме и дополнителни возила на водородни горивни ќелии, но Брам Шот вели дека масовното производство би можело да започне тек во втората половина на следната деценија./avtoplus.mk

© ЖУРНАЛ    ~36,12

НАЈЧИТАНИ ОД АВТО
Во интерес на корисниците: Facebook најави клучен редизајн на мобилната апликација
Конечно седан во понудата – Citroen ќе го претстави во 2021
Најлуксузните BMW модели пристигнаа во Македонија!
BMW сподели информации за Series 8 Gran Coupe
Citroen ја продолжува традицијата на своите големи лимузини 2021
Audi со нов прототип на водородни горивни ќелии
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.