МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Мицкоски: Македонија е земја со свои корени, историја, но и земја на која мораме да ј..
Заев: Да го одбележиме епохалното просветителско значење на Светите Кирил и Методиј, ..
Пендаровски: Делата и поуките што ни ги оставија Светите браќа нè обврзуваат да ..
МАКЕДОНИЈА ДОБИ НОВ АМБАСАДОР НА САД: Сенатот го потврди назначувањето на Кејт Брнс з..
Технологија
Фејсбук редизајн: Еве како ќе изгледа News Feed

Фејсбук редизајн: Еве како ќе изгледа News Feed

петок, 03 мај 2019, 14:00ч.   |   L.E.

Наскоро пристигнува уште еден редизајн на Фејсбук. И додека фокусот е ставен на приватноста на корисниците, визуелните промени исто така ќе бидат значајни. Корисничкото искуство ќе биде радикално променето, а останува да се види колку е добра одлуката.

Марк Цукерберг најави големи промени во Фејсбук кои значително ќе влијаат на корисничкото искуство. Промените главно се однесуваат на приватноста на корисниците, кои досега биле присутни само декларативно. Марк Цукерберг е свесен дека дошло време да покаже дека ја почитува приватноста на корисниците.

Редизајнот на Фејсбук најпрво доаѓа на мобилните уреди

Претставени се бројни нови опции кои се обидат да им се наметнат на корисниците. Станува збор за опции кои би требало да привлечат млади корисници кои масовно го напуштаат Фејсбук. Во духот на овие промени, фокусот е ставен првенствено на мобилната апликација каде што наскоро ќе бидат видливи новите промени.

Како што може да се види од сликата подолу, уреден е значаен редизајн на News Feed. Прво што паѓа во око е недостатокот на познатата сина боја, па сега интерфејсот повеќе изгледа како Facebook Messenger.

Постојат оправдани стравови дека новиот Facebook редизајн експеримент со News Feed повторно ќе направи хаос со објавите како што се случи кога беше воведен Explore Feed. Од искуството со претходните редизајни веќе се подготвуваме за непријатни изненадувања. Секогаш кога Цукерберг сака нешто ново да воведе и да ги навикне корисниците на нови опции тој ”ги турка под нос”, игнорирајќи многу работи што биле функционални.

Се поставува прашањето како ќе изгледаат објавите на Facebook страницата и колку ќе бидат видливи. Имено, Цукерберг сé уште има намера да заработи од спонзорирани постови, а воведувањето на јазичиња за групи некако премногу личи на модифицираната верзија на претходно споменатиот Explore Feed. Сите знаете како тоа поминало и колку епски неуспех беше тоа./vecer.mk/
 

© ЖУРНАЛ    ~90,30

НАЈЧИТАНИ ОД ТЕХНОЛОГИЈА
Фејсбук Месинџер ќе се враќа во главната апликација
Плејстејшн 5 ќе биде нешто досега невидено!
Фејсбук редизајн: Еве како ќе изгледа News Feed
Вибер воведе нова услуга: Многу е корисна, но не е бесплатна
iPhone XE е компактниот Apple модел кој фановите долго го очекуваа!
Доминација на кинеските компании: Ова се најбрзите паметни телефони во светот
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.