МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Катругалос: ЕУ да ја цени и политичката волја на Северна Македонија покажана со Догов..
Анализа: Преку 80 отсто од граѓаните сакаат да одат по шалтери, наместо електронски д..
Со Преспанскиот до НАТО, со Северна до нови поделби
Дескоска: Барањето за екстрадиција на Груевски за 27 април деновиве ќе биде пратено д..
Здравје
Пет совети за поздрав дигестивен систем

Пет совети за поздрав дигестивен систем

сабота, 13 април 2019, 11:33ч.   |   L.E.

Многумина својот режим на исхрана го дефинираат според саканата фигура и форма, други пак, си поставуваат ограничувања поради религиозни причини, а на трети воопшто не им е грижа како и со што сè се хранат.

Во сите три случаи треба да се прашаме себе си – дали начинот на исхрана и воопшто на живот не му штети на нашето здравје? По тој повод, стручни лица од Германија посочуваат како да ги заштитиме стомакот и цревата од болести.

1. Кажете им „не” на лошите навики!

Пушењето двојно го зголемува ризикот од киселините во желудникот, а алкохолот може да предизвика крварење во цревата. Една причина повеќе за откажување од овие навики.

2. Редовно вежбање

Истражувањата покажуваат дека редовните вежби ги намалуваат причинителите на воспаленија во нашето тело и ја стимулираат преработката на храната.

3. Помалку стрес

Ако сте постојано под стрес, тоа сигурно ќе влијае на работата на системот за варење. Односно, при хроничен стрес, се појавува растројства, како што се запек или дијареа. За потешки случаи, стручните лица препорачуваат вежби со длабоко вдишување и издишување, јога, медитација…

4. Пијте вода

Дехидратацијата е најчеста причина за проблеми со системот за варење. Се препорачува да се пие од половина литар до два литра вода дневно. Ако живеете во област каде што климата е потопла, вносот треба да е и поголем.

5. Повеќе влакна

Неколку истражувања покажуваат поврзаност меѓу консумација на храна со влакна и помалиот ризик од нарушувања во дигестивниот систем, како чирови, киселини и хемороиди. Тука се препорачува поголем внос на зрнести плодови, како и зеленчук и овошје.

© ЖУРНАЛ    ~54,18

НАЈЧИТАНИ ОД ЗДРАВЈЕ
Колкав е рокот на траење на варените јајца
Моќен сок за имунитет и слабеење: Исфрла од телото се’ што штети!
Се потите и кога надвор е ладно? Тоа укажува на нешто опасно!
Домашен 100% природен лек за кандида
Само овој пијалок може да ви го намали крвниот притисок
5 причини зошто не можете да ослабите
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.