МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Османи-Која: Упадот во ИВЗ е срамен чин и ја загрозува секуларноста на земјата
Киро Здравев избран за нов претседател на Судскиот совет
Кирацовски: сестра ми и мајката на сопругата се повлекуваат од работните места
Политичките судири во „двојка“ кај иста судијка
Здравје
Пет промени во исхраната кои ќе го поправат вашето расположение

Пет промени во исхраната кои ќе го поправат вашето расположение

понеделник, 01 април 2019, 12:16ч.   |   L.E.

Доколку ве мачи недостаток на мотивација и ентузијазам, доколку повеќе не можете да им се радувате на ситниците, можете да се обидете да го промените ова со воведување на мали промени во исхраната.

 

Начинот на живот и исхраната значително влијаат на нашето расположение, а студиите покажуваат дека постои директна врска помеѓу тоа што го јадеме и како се чувствуваме. За среќа, постојат многу намирници кои можат да ни ја поправат емотивната и општата состојба на организмот, така што ќе ни ги пружат сите неопходни нутриенти кои му се потребни на нашиот организам за создавање на невротрансмитери задолжени за добро расположение.

Ова се шест здрави навики во исхраната кои можат да го променат вашиот „поглед кон светот”.


Избегнувајте преработена храна
Стабилното ниво на шеќерот во крвта е еден од наједноставните начини да го подобрите расположението. Ова значи дека би требало да избегнувате преработени јаглехидрати, сокови, зашеќерени напитоци, а оброците нека бидат базирани на протеини, здрави масти (авокадо, маслинки, јаткасти плодови, семки, масна риба) и зеленчук кој е богат со антиоксиданси.

Не се плашете од мастите
Доколку си ги кратите здравите масти, може да очекувате ова да остави последици врз вашиот мозок, концентрацијата и расположението. Здравите масти се неопходни, па обидете се во исхраната да воведете повеќе извори на здрави масти, како на пример маслиново масло и сина риба – сардини, скуша, лосос, јаткасти плодови, ленено семе и чиа семе.

 

Пијте зелен чај
Кога сте под стрес, зелениот чај е најдобар избор. Содржи можни антиоксиданси, како и Л-теанин кој ги поправа концентрацијата и фокусот.

Јадете намирници богати со витамин Д
Ниското ниво на витамин Д понекогаш е виновник за лошото расположение. Хроничниот недостаток на витамин Д може да води и кон депресија. Затоа, важно е да внесувате доволно од овој витамин, а намирниците кои се најдобар избор се телешкиот џигер, шитаке печурки, полномасно млеко, јогурт, сок од портокал, тврди сирења.

Не заборавајте на магнезиумот
Доколку ни недостасува магнезиум, тоа ќе се одрази и на нашата ментална состојба. Магнезиумот помага калциумот во нашиот мозок да се одржи на здраво ниво. Доколку сте под стрес и доколку тензијата е ваше секојдневие, доколу ве мачи анксиозност, без магнезиум клетките на вашиот мозок неповратно пропаѓаат.

На трпезата редовно би требало да имате спанаќ, ореви, интегрални житарки, бадеми, индиски ореви, кикирики, грав… Магнезиумот е присутен и во компирот, бананите, лососот, млекото, пилешкото, говедското, брокулите, јаболката и морковот.

© ЖУРНАЛ    ~27,9

НАЈЧИТАНИ ОД ЗДРАВЈЕ
Ако ви се заглави коска од риба во грлото, веднаш направете го ова
Грешки кои ги правите со витамините, а за кои не сте ни свесни
Први симптоми за рак на дебело црево
Најдобар детокс на организмот: Го отстранува салото од стомакот и чисти од сите токсини!
Нов магичен коктел за диета: Со само 4 состојки до совршена тежина
Симптоми кои покажуваат дека телото ви е полно со токсини
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.