МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Претседателот Пендаровски го прими германскиот амбасадор Герберих
Заев ги разреши сите претседатели на општинските ограноци на СДСМ
Јовески: Нема законски и било какви други пречки Интерпол да ја објави потерницата по..
Во Скопје ЗОО ќе се реновираат живеалиштата за кенгури и лавови
Авто
Mercedes-AMG GT R Roadster: Многу „коњи“ и ветер во коса

Mercedes-AMG GT R Roadster: Многу „коњи“ и ветер во коса

понеделник, 04 март 2019, 12:01ч.   |   L.E.

Германскиот производител го дополни семејството AMG GT со новиот портски двосед со отворен кров

Во суштина, станува збор за кабриолет верзија на најмоќниот Mercedes-AMG GT Coupe R, опремен со платнен кров.

Дизајнерски сличен со GT Coupe R, AMG GT R Roadster има конструкција направена од комбинација на алуминиум, магнезиум и челик. Како и кај стандардниот модел GT R со цврст кров, под капакот на моторот, се наоѓа 4.0-литарски V8 twin-turbo кој произведува 585 КС (430 kW) и 700 Nm вртежен момент. Моторот е поврзан со 7-степен автоматски менувач со двојна спојка, благодарение на што автомобилот од 0 до 100 km/h забрзува за само 3.6 секунди, пред да достигне до максималните 317 km/h.

Mercedes-AMG GT R Roadster е опремен со специјален, три-слоен платнен кров, а дизајнот на салонот е ископиран од купе моделот и вклучува 12,3 инчна дигитална инструмент табла и централен 10,25 инчен екран од мултимедијалниот систем.

За возачот и совозачот да уживаат во возењето со спуштен покрив и при студено време, се грижи Mercedes-Benz AirScarf системот за загревање, кој ја загрева кабината на висина на вратот.

Не само дизајнот е мамка за купување на овој кабриолет, туку и неговите спортски возни карактеристики. Системот за суспензија е прилагоден за тркачка патека, а автомобилот е опремен и со систем за управување на задните тркала. GT R ​​Roadster има и активен систем кој, во зависност од брзината, ја менува аеродинамиката на автомобилот во возење со движење на индивидуалните аеродинамични елементи на каросеријата.

© ЖУРНАЛ    ~33,11

НАЈЧИТАНИ ОД АВТО
ТОП 5 АВТОМОБИЛИ: Кои автомобили тpoшат нajмногу а кои нajмалку гopиво!
Збогум за три модели на Opel
Во интерес на корисниците: Facebook најави клучен редизајн на мобилната апликација
Со 400 коњски сили, новиот Голф ќе биде брутално моќен
VW со загуба од 3.000 евра ќе го продава I.D.
Еволуција место револуција за Nissan Juke II
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.