МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Османи-Која: Упадот во ИВЗ е срамен чин и ја загрозува секуларноста на земјата
Киро Здравев избран за нов претседател на Судскиот совет
Кирацовски: сестра ми и мајката на сопругата се повлекуваат од работните места
Политичките судири во „двојка“ кај иста судијка
Здравје
Вежби и храна за остро око

Вежби и храна за остро око

недела, 24 март 2019, 10:21ч.   |   L.E.

За важноста на очите и видот сведочат и некои поговорки и изрази: “Око за око” , “Љубов на прв поглед” ,”Убавината е во окото на набљудувачот”. Сигурно можете да се сетите на уште некоја?

 

Добро е што неколку мали промени во животните навики се доволни да го зачувувате добриот вид во годините што следат.

Хранете се здраво

Со цел да го зачувате добриот вид и во зрелите години, започнете навреме да се грижите за себе.

Витамините А, Ц и Е и минералите од цинк и бакар се од суштинска важност за добриот вид. Антиоксидансите, вклучувајќи бета-каротин и лутеин, ја штитат макулата (жолта дамка) од оштетување што може го предизвика сонцето.

Што треба да јадете? Темно зелен лиснат зеленчук, жолчка, жолта пиперка, тиква, морков…

Научните истражувања покажаа дека конзумацијата на жолт и зелен зеленчук спречува оштетување на макулата предизвикана од стареење.

Храната богата со сулфур, цистеин и лецитин заштитува од катаракта. Одличен избор е лук и кромид.

Боровинки, лосос, скуша, бакалар и сардини, исто така, треба да бидат вклучени во исхраната, бидејќи содржат незаситени масни киселини, кои меѓу другото се добри и за очите.

Вежбајте ги очите

Овие едноставни вежби ќе ви помогнат да ги сочувате вашите очи и вид во добра состојба. Треба да ги правите наутро и навечер, но исто така и во текот на денот, кога ќе почувствувате замор на очите.

Ако вежбате секој ден, ќе се чувствувате подобро по еден месец.

“Стоплете” ги вашите очи. Загрејте ги дланките со триење една од друга, а потоа држете ги на очите пет секунди. Повторете три пати.

”Вртете” со вашите очи. Почнете да гледате нагоре, а потоа полека кружете со погледот десет пати во насока на стрелките на часовникот и десет пати во спротивна насока.

Вежбајте фокус

Земете молив, испружете ја раката и фокусирајте го вашиот поглед. Потоа полека приближувајте го моливот кон лицето одржувајќи фокус, а потоа вратете се во првобитната положба. Повторете го ова десет пати.

Масирајте ја областа околу очите. Со кружни потези масирајте ги слепоочниците. Направете 20 движења во една и 20 движења во друга насока. Истото повторете го и над веѓите, а потоа и од врвот на носот.

Направете пауза. Повлечете ја главата, затворете ги очите и одмарајте се три минути.

Намалете го негативното влијание од надворешната средина

Избегнувајте агресивно, прејако светло, ако работите на компјутер правете пет минути пауза на секој половина час, избегнувајте задимени просории, носете очила за сонце и можеби најважното не ги допирајте очите со валкани раце.

© ЖУРНАЛ    ~27,9

НАЈЧИТАНИ ОД ЗДРАВЈЕ
Ако ви се заглави коска од риба во грлото, веднаш направете го ова
Грешки кои ги правите со витамините, а за кои не сте ни свесни
Први симптоми за рак на дебело црево
Најдобар детокс на организмот: Го отстранува салото од стомакот и чисти од сите токсини!
Нов магичен коктел за диета: Со само 4 состојки до совршена тежина
Симптоми кои покажуваат дека телото ви е полно со токсини
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.