МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Град Скопје: Соработката со фирмата на партнерот на Царовска е законска
Претседателот ги потпиша указите за 21 закон
Трипуновски: Мојот отказ е политички реваншизам
Русковска: Ги добивме документите од Албанија за Груевски, но не откриваат ништо ново
Здравје
Намирници кои го забрзуваат или намалуваат метаболизмот

Намирници кои го забрзуваат или намалуваат метаболизмот

вторник, 12 март 2019, 11:54ч.   |   L.E.

Сигурно знаете некој кој може да јаде што ќе посака и колку ќе сака, а притоа да не се здебели. Без разлика дали станува збор за добра генетика или нешто друго, некои луѓе едноставно имаат побрз метаболизам од останатите.

 

Фитнес инструкторот и нутриционист oткрива кои намирници да ги избегнувате, а кои да ги јадете за да го забрзате метаболизмот.

1. Намирници кои се лоши за метаболизмот

– Шеќер

Според Сем, шеќерот е еден од главните виновници за бавен метаболизам.

„Кога внесуваме шеќер, нивото на шеќер во крвта се зголемува, а со тоа се зголемуваат кортизолот и инсулинот, за да воспостават баланс во организмот. Тоа може да ја попречи нормалната работа на хормоните, што не е добро за метаболизмот“, вели тој.

– Премногу месо

Месото е одличен извор на протеини и помага да останеме подолго време сити. Но, премногу месо не е добро за метаболизмот. Кога внесуваме месо се забавува варењето, затоа препораката е да се внесува црвено месо еднаш до двапати неделно, а пилешко до петпати неделно.

– Преработени производи

Освен што се богати со калории обработените намирници содржат многу малку хранливи состојки, а во себе неретко кријат и шеќер, како и заситени масти.

2. Намирници кои го забрзуваат метаболизмот

– Свежи намирници

Свежите намирници во нивната природна состојба го забрзуваат метаболизмот терајќи го да ги разложува влакната, масните киселини, аминокиселините и другите важни нутриенти.

– Влакна

Хранливите влакна го забрзуваат метаболизмот бидејќи на организмот му е потешко да ги разложи. Тоа е добар процес кој го тера телото побавно да ја вари храната и притоа согорува повеќе калории.

– Здрави масти

Исто како и хранливите влакна и здравите масти побавно се разложуваат, а тоа значи дека подолго ќе бидете сити. Вклучете во исхраната намирници богати со омега-3 масни киселини како маслиново масло, јаткасти плодови, семиња, авокадо, кокосово масло.

© ЖУРНАЛ    ~50,18

НАЈЧИТАНИ ОД ЗДРАВЈЕ
Ако ви се заглави коска од риба во грлото, веднаш направете го ова
Колкав е рокот на траење на варените јајца
Најдобар детокс на организмот: Го отстранува салото од стомакот и чисти од сите токсини!
Симптоми кои покажуваат дека телото ви е полно со токсини
Нов магичен коктел за диета: Со само 4 состојки до совршена тежина
Што ќе се случи со вашиот организам ако секој ден јадете јајца?
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.