МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Заев – Харадинај: Новата реалност е од особено значење за Балканот
Фуере: Груевски падна поради партизацијата, оваа влада да не ги повторува ужасните гр..
Заев и Ципрас денеска во Минхен ќе ја добијат наградата „Евалд Фон Клајст“
Сопственикот на „Дурмо турс“ вели дека е можно возачот на кратко да изгубил свест
Авто
Renault го покажа новото Clio (Видео)

Renault го покажа новото Clio (Видео)

среда, 30 јануари 2019, 12:45ч.   |   L.E.

 Renault“ ја претстави петтата генерација на хечбекот „Clio“. Моделот премина на нова платформа, стана повеќе простран и доби дигитален Инструмент панел со голем вертикален екран на мултимедијалниот систем.

Димензиите на „Clio“ се должина од 4.048 mm, ширина од 1.798 mm и височина од 1.440 mm. Така, новиот хечбек е 14 mm пократок, 67 mm потесен и 8 mm понизок од неговиот претходник. Волуменот на багажникот е зголемен од 300 на 391 литри, а во возилото има додатоци со вкупен волумен од 26 литри за различни предмети.

 

„Renault“ тврди дека и покрај сличниот дизајн со старата генерација, новиот „Clio“ има сосема поинаква каросерија. Коефициентот на аеродинамичен отпор е 0,64, што е еден од најдобрите показатели во оваа класа.

 

Моделот ќе се нуди со избор од 8 варијанти на распоред на кабината и 8 бои на осветлување, а исто така со мултимедијален систем со 9,3-инчен екран и 10-инчен електронски Инструмент панел (тој е за најскапото ниво на опрема за остатанатите е 7-инчен). Исто така, ќе има и безжичен систем за полнење за паметни телефони.

 

Спортската линија „GT Line“ отпадна од понудата, а на нејзино место е верзијата „RS Line“. Таа доби поагресивна аеродинамика, 17-инчни тркала и друг ентериер. Во гамата е вклучена луксузната „Paris Initiale Paris“ со богата опрема и кожна кабина.

Хечбекот е изграден на модуларната платформа C„MF-B“, која е во основата на „Nissan Juke“, како и на новите „Dacia Duster“, „Logan“, „Sandero“. Официјалната информација за мотори недостасува, но се очекува во неа да влезат бензински мотори со зафатнина 1,0 литар – атмосферски со моќност од 65 и 75 КС, како и со турбо со 100 и 130 КС. Исто така, ќе има 1.5-литарски дизел мотори со 85 и 115 КС.

 

Во 2020-та година ќе се појави и хибриден агрегат, во чија основа ќе биде бензински турбомотор со 90 КС, на кој ќе му помага електричен мотор со 40 КС. Премиерата на моделот ќе биде на саемот за автомобили во Женева во март.

© ЖУРНАЛ    ~31,11

НАЈЧИТАНИ ОД АВТО
Новиот Golf 8 без камуфлажа
Петте финалисти на Автомобил на Годината во Македонија за 2019 (Фото)
Првиот македонски електричен автомобил
Кој најмногу ги купува автомобилите на Tesla во Европа
Фантастична цена за првиот примерок од новата Toyota Supra (Фото)
SsangYong Rexton најдобар избор за парите според „4х4 Magazine“
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.