МАКЕДОНИЈА РЕГИОН СВЕТ ЕКОНИМИЈА ХРОНИКА СПОРТ КУЛТУРА КОЛУМНИ TRENDING KITCHEN ШОУБИЗ ЗДРАВЈЕ ЗАНИМИЛИВОСТИ ТЕХНОЛОГИЈА АВТО
Договорот од Преспа една од темите на средбите на Кумуцакос во Вашингтон
Заев категоричен: „Не ни помислувам за смена на Катица Јанева“
ВМРО-ДПМНЕ: Јакимовски и Чавков се жртви на политички монтирани случаи
ДИК: На претседателските избори во странство ќе може да гласаат вкупно 1.782 граѓани ..
Економија
Јаневски:Туризмот во Македонија во добра кондиција, треба да се работи на квалитет

Јаневски:Туризмот во Македонија во добра кондиција, треба да се работи на квалитет

петок, 16 ноември 2018, 09:41ч.   |   Xh.I.

Туризмот како стопанска дејност во светски рамки учествува со просечно десет проценти во Бруто домашниот производ  (БДП) на секоја економија.

Секое деветто вработување е во областа на туризмот, а токму со својата моќност како економска гранка туризмот секоја година ги урива рекордите и парадоксите, како и предвидувањата дури и на најопстимистичките експерти во областа.

Ова го посочува директорот на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот Љупчо Јаневски во интервјуто за МИА во кое додава дека туризмот зачинет со останатите елементи на економијата дава добра слика во БДП-то на земјата.

Според него македонската туристичка индустрија е во добра кондиција, но мора да се работи на поголем квалитет на понудата.

– Кога ќе ги погледнеме статистиките, ние сме во добра кондиција. Туризмот во Македонија во последната деценија расте, со бројот на туристи приближно околу 150 проценти и 140 проценти со бројот ноќевања. Во последните осум месеци имаме зголемување на бројот туристи за 15 проценти, односно зголемување на бројот ноќевања за 16 отсто. Тоа е материјализирано со 26,5-процентно зголемување на директниот девизен прилив во македонското стопанство од секторот туризам. За првпат во Македонија во првите шест месеци оваа година се влеале директно 151,2 милиони долари. Тоа помножено со 2,3 ја дава директната додадена вредност на туризмот во другите гранки на економијата. Јас се надевам и храбро изјавив во февруари дека во Македонија оваа година ќе има 1,2 милиони туристи и 3,2 милиони ноќевања, со вкупно остварени околу 400 милиони долари директен економски импакт од туризмот. Тоа воопшто не е малку, оттаму што туризмот е двигател на економијата во одреден број земји. Но дали квантитетот ќе го донесе квалитетот, тоа е она што е потребно во туризмот, како да добиеме бенефит од се она што се случува, како да ги задржиме подолго туристите и како тие повеќе да потрошат во Македонија. Можеби сме на пат да успееме./МИА.

© ЖУРНАЛ    ~78,26

НАЈЧИТАНИ ОД ЕКОНОМИЈА
Започнува евиденцијата на УЈП на банкарските сметки на граѓаните
РКЕ: Либерализацијата на пазарот во овој момент ќе значи зголемување на цените на нафтата
Што велат Цветанка и Игор за нивното искуство со Cashback World картичките
Објавена најновата листа на должници на УЈП
За 10 дена меѓу „ЕВН снабдување“ и „ЕЛЕМ трејд“ ќе се бира универзален снабдувач со електрична енергија
Двајца Македонци на листата „30 под 30” на Forbes за 2019 година
МАРКЕТИНГ ИМПРЕСУМ КОНТАКТ

© 2009-2019 НОВИНСКА АГЕНЦИЈА „ЖУРНАЛ“.
Димитрие Чуповски 4/2-11, Скопје, Република Македонија. Телефон: 02/3217-815
Сите права се задржани.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ.
Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.