Журнал - Новинска агенција

Zurnal.mk

Храна против несоница

Пендаровски: Грција нема да го прекрши Договорот
Шекеринска за "Different": Македонија се извлече од Балканската кал, граѓаните немат ..
Ангелов: Саздо не го убија Албанци, го убија три свирепи, злобни и сурови лица
Димовски: За избор на ДИК треба политичко усогласување

Здравје

Храна против несоница
hrana_7.jpg

Магазинот National Geographic Food открива пет продукти кои го подобруваат сонот и поради кои несоницата станува минато.

Потребно е да намалите со внесување на премногу зачинета храна, мрсна храна, кофеин и алкохолни пијалаци, бидејќи го иритираат дигестивниот систем што го спречува длабокиот сон.

Се препорачува внесување на млеко, месо, јајца, риби и зеленчук. Клучни се додатоците на аминокиселини бидејќи испуштаат хормон за спиење, мелатонин.

На прво место експертите советуваат консумирање на производи богати со витамин Б, но и магнезиум кој ги смирува нервите, ги опушта мускулите и го подобрува сонот.

Тука влегуваат и бананите кои се богати со магнезиум, калиум, триптофан и витамин Д. Нив можеме да ги сметаме како природна таблета за спиење.

Бадемите се богати со здрави маснотии и магнезиум, а здрави се и за многу органи.

Последни на оваа листа се овесните снегулки кои се полни со витамини, минерали и аминокиселини кои му помагаат на телото да произведе мелатонин задолжен за подобар сон.

 17.11.2017, 12:48  | L.E. | 142

 

© ZURNAL.mk

 Здравје 

НОВИНСКА АГЕНЦИЈА "ЖУРНАЛ"

Димитрие Чуповски 4/2-11
Скопје, Република Македонија
Телефон: 02 3217 815
Е-пошта: info @ zurnal.mk

8109
© 2018 Журнал - Новинска агенција. Сите права се заштитени.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ. Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.