Журнал - Новинска агенција

Zurnal.mk

Храна против несоница

Името на маса по Нова година
Могерини со инструкции за премиерите од Западен Балкан
Поништен конкурсот за јавни обвинители
Кривичен неделава полн со предмети од СЈО

Здравје

Храна против несоница
hrana_7.jpg

Магазинот National Geographic Food открива пет продукти кои го подобруваат сонот и поради кои несоницата станува минато.

Потребно е да намалите со внесување на премногу зачинета храна, мрсна храна, кофеин и алкохолни пијалаци, бидејќи го иритираат дигестивниот систем што го спречува длабокиот сон.

Се препорачува внесување на млеко, месо, јајца, риби и зеленчук. Клучни се додатоците на аминокиселини бидејќи испуштаат хормон за спиење, мелатонин.

На прво место експертите советуваат консумирање на производи богати со витамин Б, но и магнезиум кој ги смирува нервите, ги опушта мускулите и го подобрува сонот.

Тука влегуваат и бананите кои се богати со магнезиум, калиум, триптофан и витамин Д. Нив можеме да ги сметаме како природна таблета за спиење.

Бадемите се богати со здрави маснотии и магнезиум, а здрави се и за многу органи.

Последни на оваа листа се овесните снегулки кои се полни со витамини, минерали и аминокиселини кои му помагаат на телото да произведе мелатонин задолжен за подобар сон.

 17.11.2017, 12:48  | L.E. | 79

 

© ZURNAL.mk

 Здравје 

НОВИНСКА АГЕНЦИЈА "ЖУРНАЛ"

Димитрие Чуповски 4/2-11
Скопје, Република Македонија
Телефон: 02 3217 815
Е-пошта: info @ zurnal.mk

21978
© 2017 Журнал - Новинска агенција. Сите права се заштитени.
Овој материјал не смее да се складира, издава, емитува, препишува и повторно да се дистрибуира во каква било форма, без писмена дозвола од ЖУРНАЛ. Секој упад и злоупотреба на интернет страницата на ЖУРНАЛ е казнив по членовите 251 и 251a од КЗ на Република Македонија.